niedziela, 6 stycznia 2013

Cross du Mont-Blanc

Skyrunning Mont-Blanc Marathon, journeymantraveller.com

Mój cel na ten rok to Cross du Mont-Blanc - bieg organizowany przy okazji Mont-Blanc Marathon, 30 czerwca 2013 r. w Chamonix (FR).

Jest to młodszy brat maratonu odbywającego się w cieniu najwyższej góry w Europie. Trasa liczy 23km. Suma wzniesień to 1454m, a suma spadu to 474m. Maksymalna ilość uczestników to 1500.

Więcej informacji znaleźć można na stronach:
Info na Skyrunning Poland
Strona oficjalna Mont-Blanc Marathon

Może mierzę za wysoko i pewnie przez te pół roku stanie mi na drodze do mety mnóstwo przeszkód, ale jeśli się uda, to będzie cudnie :)

Startuję z poziomu zerowego kondycji. Muszę popracować nad wydolnością, ogólnym rozwojem i nad mięśniami do biegania po górkach. Na szczęście w pobliżu domu mam sporo pagórków. Program treningowy będzie obejmował 3-4 lekkie treningi w ciągu tygodnia (łącznie z ćwiczeniami na siłowni i pływaniem na basenie) oraz jeden poważny bieg po pagórkach lub wyjazd w góry. Może uda się też wziąć udział w biegach organizowanych w Polsce. Fajnie byłoby się wcześniej sprawdzić.

Chcesz również pobiec? Napisz do mnie - sabina.zielinska@poczta.fm. Mam nadzieję, że uda mi się zebrać drużynę, która będzie się wspierać i motywować w drodze do mety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz